tirsdag den 9. juli 2013

Chaufførtjans for to skønne tøser

Dagen startede så tidligt, at det faktisk var nat endnu. 2 søde tøser skulle ud og se på verden, og jeg havde lovet at være chauffør for dem. Der var ikke mange andre bilister på vejene, og på bagsædet sad to meget muntre og lidt trætte 18-årige, hvor planer og tanker for den næste uge blev øst ud i rivende tempo.


Dejligt for et lille øjeblik at være en flue på væggen.

Selv om deres tur kun varer ca. en uge, og den henlægges til England, så havde jeg alligevel lidt dirrerende underlæbe, da jeg krammede og sagde farvel. Mellemste´s første tur på egen hånd til udlandet.


De to piger er godt selskab for hinanden, og jeg er helt sikker på, det bliver en herlig tur. Jeg plejer at være sej i forhold til mine 3 tøser og deres færden her i livet, men af en eller anden grund så føltes det lidt overvældende at vinke farvel her til morgen. Af samme grund blev det til et kort farvel ved bilen. Ikke noget med en snøftende mor klokken meget tidligt om morgenen i Kastrup Lufthavn. 



Hele denne chauffør-seance kan næsten foretages på motorvej fra start til slut, men jeg  valgte at slå blinklyset til og tage et par sving til lidt mindre veje. Det blev til total ro og en smuk solopgang som kun kan gøre en lykkelig og glad. Vel hjemme igen var det stadig så tidlig morgen, at der blev sovet af resten af familien.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar