onsdag den 19. juni 2013

Snurren fra symaskinen

Nu hvor symaskinen er blevet varmet op igen, så måtte jeg lige kigge i stakken af "I gang med projekter".
For snart meget lang tid siden faldt min vej forbi Garn-iture. (Desværre har de ikke en hjemmeside). Her faldt jeg for noget bomuldsstof, som kunne blive en fin nederdel. Da der ikke rigtig var et mønster, som kunne passe, måtte det blive ud fra en nederdel, jeg allerede havde i mit klædeskab.

Iveren for at få lavet nederdelen var stor og saksen lige livlig nok, så pludselig var der dømt, hvad sker der lige her ? Det tog mig ikke mange øjeblikke at erkende, at jeg vist havde været lige frisk nok. Selv om jeg stirrede vældig længe på stakken af stofstykker, så blev det ligesom ikke rigtig godt. 

Det hele blev parkeret i posen, der havde fragtet den fine stykke stof hjem. Posen placeret i en krog og så (nærmest) glemt.

Posens indhold kom så lige pludselig til syne, da jeg var i gang med at lede efter noget andet (Læs: i en kasse med andet "Det her bliver ikke godt").

Jeg er stadig vild med det fine print i rød og grå nuancer.




Så nu får "Jordbær-nederdelen" en ny chance. Der bliver lavet om, sat ind og en lynlås bliver nok også et komponent. Med lidt tålmodighed bliver det måske alligevel til et stykke tøj til min garderobe. Måske!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar