onsdag den 5. juni 2013

Mit tekstillager

Tekstiler i labre farver. Noget af stoffet er nyt, og noget har ligget i lang tid. På mit stoflager. Der befinder sig mange ting på det lager. Rigtig mange ting.



Med jævne mellemrum beslutter jeg mig for, at nu skal det være slut. Ikke købe mere før jeg har brugt det, jeg har. Et projekt sættes i gang, og så mangler der lige.... eller den farve jeg skal bruge, er der ikke nok af... eller...  Der altid plads til mere. 

Gode tilbud kan også være skyld i at jeg simpelthen bliver nødt til at udvide lageret.

Lige nu venter der flere forskellige projekter på at blive helt færdige. SÅ ikke dykke ned i nye mønstre, købe nyt eller andre overspringshandlinger. Kun gøre færdig!

PS. Næsten alle mine syting har været pakket i kasser ca. 1 år. Ældste skulle bruge mit kreaværelse som midlertidig base. Om 4 uger rykker hun med alle sine ting. Hun har fundet en super dejlig lejlighed. Heldige hende. Og heldige mig - for så kan jeg rykke ind på mit kreaværelse igen. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar