lørdag den 27. april 2013

Vi ridder videre

på en sand festbølge! I går var vi blandt de heldige gæster, som fejrede Josefines store dag. En smuk konfirmand.

Vi blev opvartet med udsøgt mad, som både frydede mave og øjet. En helt igennem dejlig fest med snak, hygge og en masse grin.

I dag har vi fejret min fars og min fødselsdag. Med datoer henholdvis den 27. og 29. april har vi mange gange holdt fælles fødselsdag, og det føles helt rigtigt. Så også i dag har vi fået skøn mad. Mine forældre stod for hovedretten, og vi kom med desserten.

Vores gave til min far var pakket ind i dette skønne papir.  



Indeholdet var et fugle-foder-hus i plexiglas, som kan sættes på vinduet med nogle kraftige sugekopper. Jeg er vild med, at foderhuset har et stramt og enkelt design. Forhåbentlig er fuglene også vilde med det.

Jeg var også heldig modtager af gaver. En elektronisk p-skive til bilen, penge og undertøj. Det er nu dejligt at fylde år.

Andre her på adressen blev også beriget med gave i dag. En neongrøn fugl som hurtig blev taget under kærlig behandling.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar