søndag den 19. maj 2013

Mailboksen

Der lander en del mails dagligt i min mailboks. En del er totalt uinteressante, og jeg har ikke den vildeste ide om, hvordan eller hvorfor de er lander i min indbakke. Andre er nogle, jeg selv har bestemt, gerne må komme. Spændet i emner og områder er stort. Nogle gange er der overraskelser indskrevet. Gode overraskelser.

For nogen tid siden fik jeg en mail med tilbud om at få lagt makeup gratis. Hurtighed ved tastaturet gav stor valgmulighed i dato og tid. Elizabeth Arden stod for arrangementet i Magasin, København. Selv om der over 2 dage var fuldt booket fra start til slut, så kørte alt totalt velsmurt. Mellemste tog med på turen for hyggens skyld.

Der havde været rigtig stor rift om pladserne, men Mellemste var så heldig, at et afbud gav en ledig stol samtidig med min tid. Hun var ikke sen til at springe til som vikar, da hun fik tilbuddet.

 





Vi fik begge to lagt en fin og naturlig makeup, og med hjem fik vi den lækrest pose med luksus creme og duft. Af en eller anden grund er der vist, fra Mellemste side, gået sport i at få gemt sig, når jeg forsøger at få "et skud" af hende med kameraet. Men bag hånden gemmer sig en lækker smilende pige med nylagt smookie eyes.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar